onsdag 20. juli 2011

Bursdagskort nr n+1

Jepp, har kommet litt ut av tellinga av bursdagskort på sommeren. Men her er iallefall det min samboers onkels samboer (tante) fikk. Det er et kort som inneholder min oppskrift på pesto. Sammen med kortet fikk hun en kurv med god parmasan, nydelig olivenolje og hjemmedyrka basilikum.





Jeg sender også dette inn til scrappekammerets utfordring: Kun et mønsterark. Mønsterarket er laget av to stempel, det ene fra kort og godt, det andre husker jeg faktisk ikke. 
Ellers har jeg brukt bling fra "say it with pearls" og "storyteller" 
Kartongen er fra panduro, og bretteteknikken er hentet fra kreativ hobby sine hjemmesider.

1 kommentar:

  1. Sååå flott gjort! Läckert med det egengjorda mönsterpapperet - riktigt välarbetat kort! Tack för att du deltar hos Scrappekammeret och lycka till!

    Kram
    Linda K

    SvarSlett