mandag 23. juli 2012

Dåpsinvitasjon

Nå er det lenge siden jeg har fått blogget noe her. For 2 1/2 måned siden ble jeg mamma for første gang, og under svangerskapet hadde jeg ikke overskudd til å scrappe så mye.

Men nå har jeg laget både takkekort etter fødsel og dåpsinvitasjoner. Takkekortene skal jeg legge ut om et par dager.

Bildene jeg legger ut i dag er av dåpsinvitasjonene. Mønsterarket har jeg laget av et stempel jeg ikke lenger husker hvor jeg har kjøpt, men jeg har brukt distress ink tatterd rose på stemplet og svertet kantene med gathered twigs. 'invitasjon' er fra kort og godt, det samme er den lille swirlen under bildet. Borden rundt kortet har jeg laget med vagabonden. Jeg elsker virkelig den maskinen!!

4 kommentarer:

  1. Denne invitasjonen var nydelig laget og så smart laget :) en nydelig dag videre :)

    SvarSlett
  2. Hei :o)
    Nydelig bilde, flott innvitasjon - ser ut som babyen blir pakket inn i et teppe :o)
    Ha en fin dag :o)

    SvarSlett
  3. Oi, så utrolig fine! Likte bretteteknikken du har brukt.

    SvarSlett
  4. Så fine invitasjoner. Likte også brettemåten:)

    SvarSlett