søndag 6. april 2014

Ramme

Endelig begynner jeg å få litt inspirasjon og lyst til å holde på med scrappinga igjen... Denne kreasjonen ble til i helga 

Denne gangen har jeg faktisk brukt noenmønsteark jeg hadde liggende. Arkene har blitt distressed og svertet med distress ink. Ellers har jeg brukt rester av blonder, noen blomster som jeg har hatt liggende, en sommerfugl jeg ikke husker hvor jeg kjøpte... Bildet er fra da Sarah var ca halvt år gammel - syns hun er så søt der hun er inntullet  i koseteppet sitt. Swirvelen har jeg laget selv, med en perlepenn. Rammen er en pappramme fra panduro, som har fått et lag med hvit gesso  og svertet med distress ink. Bokstavene er trebokstaver, kjøpt på en kinabutikk i Spania. De har også fått et omgang med distress ink. 

Håper jeg får endel timer ved scrappebordet fremover, for det var skikkelig arti å holde på igjen ;) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar