fredag 30. januar 2015

Sommerfugl

Det ble en spontantur til Bikuben i dag, og da havnet det både en sommerfugldies fra Doily Dies og et par glimmermist fra tattered angel. Så da måtte jeg jo prøve dette i kveld!

Og her er resultatet!


Panelet er laget med 3 farger glimmermist; fall breeze, forest Green og blitzen. 
Oppå dette har jeg brukt et sommerfuglstemel med distress iced spruce og et tekststempel med distress dusty concord. 
Sommerfugldiesen har fått et lag med glimmermist, blitzen. Itillegg har jeg distresset kantene. Alle kantene har fått et lag med gathered twigs.
Mønsterarket er laget med distress stain milled lavendel og det samme sommerfuglstemelet som panelet. Itillegg har jeg hatt på litt osteklut.

Kortet er et lite kort i formatet 10 x 7 cm. 

Forside og bakside


Inni kortet er det veldig enkelt, slik at jeg kan skrive en liten hilsen når det blir behov for det.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar