søndag 6. mars 2011

ATC - lek med bakgrunner!

I dag har jeg lekt meg med forskjellige bakgrunner. Jeg liker veldig godt å bruke ATCkort til dette. 

På denne første har jeg brukt gesso, og en plasmatte som kjæresten min hadde liggende. Den laget fine striper av gessoen. Jeg har etterpå sprayet på med Distress ink Victorian Velvet og Forest Moss





På denne serien har jeg brukt 3 forskjellige farger. Spiced Marmalade i midten, Faded Jeans øverst og Forest Moss nederst. Etterpå har jeg stemplet med et tre, før jeg har dryppet vann rundt på kortet.
            




På denne serien har jeg først stemplet med gesso i bunnen, etterpå har jeg sprayet med 3 forskjellige grønnfarger. Bundled Sage, Foreset Moss og Old Paper. Jeg har tørket med emobssingpistol.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar