søndag 13. mars 2011

Skisseutfordring

For første gang har jeg prøvd meg på en skisseutfordring. Utfordringen ligger hos Scrappekammeret. Jeg har aldri brukt skisser før, men fikk ordentlig sansen for det. Jeg lager jo svært lite LOer, så jeg har valgt å lage et kort.
Her er mitt bidrag:


Jeg har valgt å lage en eske som fungerer som en ramme inne i kortet. Inni esken har jeg malt to stempler fra Sara Kay. Esken kan åpnes og fylles med sjokolade. Ellers fikk dette også en litt stilig 3-D effekt.





Jeg har brukt Distress Ink for å lage bakgrunnene. Hovedsaklig har jeg brukt fargene Forest Moss og Victorian Velvet. 

4 kommentarer:

  1. Veldig flott! Skisser er veldig gøy, og gir inspirasjon til å jobbe på en litt annen måte synes jeg.

    Kortet ditt hadde fine farger, og jeg liker så godt det motivet!

    Tusen takk for bidraget ditt til Scrappekammeret!

    SvarSlett
  2. Tusen takk :) Likte veldig godt å jobbe med en skisse, så det blir nok ikke siste gangen!

    SvarSlett
  3. Ja det er kjempeartigt med skisser!
    Ett nydeligt kort som er lekkert både på utsidan og insidan!
    Takk for ditt bidrag til scrappekammaret!

    SvarSlett
  4. Kjempeflott og kreativ løsning på skissa vår!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Håper du blir med på vår lifte-utfordring - den ble lagt ut i dag ;)
    --klem--

    SvarSlett