tirsdag 26. april 2011

Min første bok!

Har laget et bokkort i dag. Jeg er med denne med på utfordringen hos ScrappeHuset: Nytelse 
Jeg har valgt å lage en "bok" som kan fylles med sjokolade og kaffe, det å kunne sette seg med en god bok og en god kopp kaffe med litt sjokolade til er for meg nytelse. Man må huske, som stemplet på siden sier, å nyte dagen!
Jeg har brukt ark og bling fra Panduro Hobby, stempler fra Kreativ Hobby, mens blomstene er fra litt foskjellige steder. Den store gule blomsten i midten har jeg laget selv. Mønsterarkene er laget selv, det samme er også bokstavene. Båndet som holder boken sammen, er fra restekassa til mammaen til samboern min. 
Esken skal etterhvert fylles med sjokolade og gis til en god venninne :)



4 kommentarer:

  1. wow- for en utrolig flott bok! Jeg hadde blitt skikkelig glad for en sånn, for jeg elsker sjokolade!

    Takk for at du er med på NYTELSE utforringen.

    Ha en fortsatt fin kveld...

    SvarSlett
  2. wow,-det sier jeg også gitt! utrolig lekkert, og jeg lar meg alltid beundre over scrappere som lager slike lekre kreasjoner...
    takk for et flott bidrag til utfordringen hos oss i ScarppeHuset

    SvarSlett
  3. Takk :) Koselig å få sånne kommentarer :)

    SvarSlett
  4. Hærlighet så deilig!!! En slik bok hadde jo vært ren nytelse, ja!!
    Knallfin!!
    Tusen takk for at du ble med og nøt sammen med oss!!

    SvarSlett