onsdag 27. april 2011

Bestillingskort

Fikk en forespørsel om jeg kunne lage et kort til en gutt som sto konfirmasjon. Det skulle være en eske, som han kunne ha minnepenner eller minnekort eller noe sånt i etterpå. Valget falt på en bok.

Denne gangen har jeg faktisk ikke rørt Distressene mine, hverken reinkene eller putene. Det er helt stempelfritt. Men til gjengjeld var jeg dessverre nødt til å ty til mønsterark. Det var vanskelig å få til slikt som gresset uten å bruke kjøpte ark. Fotballene er også fra et kjøpeark. Under fotballene på fremsiden har jeg brukt knapper. Dette fikk en litt annen 3D-effekt, enn ved bruk av 3D-puter, siden jeg kunne velge forskjellige størrelser på knappene. Ellers er alt jeg har brukt fra Panduro Hobby. Både mønsterark og kartong. Det som er skrevet, er skrevet for hånd. Kortet holdes sammen av en klaff med magnet.




1 kommentar: