tirsdag 3. mai 2011

Tag med sommerfugl

Kort og godt har en utfordring, hvor de ønsker å se en sommerfugl.Jeg har laget en enkel liten Tag. Jeg har først sprayet tagen med en mist jeg har laget selv, med Tim Holtz Distress Ink Old Paper og Tatterd Rose, samt perfect pearls (gull). I tillegg har jeg sprayet litt med Aged Mahogany. Oppå dette har jeg brukt et bakgrunnstempel fra www.yourATCstore.com med Tim Holtz Distress Ink Old Paper. I tillegg har jeg brukt et stempel fra Tim Holtz (det svarte treet i bakgrunnen)
Sommerfuglen jeg har brukt, har jeg kjøpt på bikuben, men husker dessverre ikke produsent. Perlene er noe jeg fant etter en grundig opprydning, så de veit jeg ikke hor kommer fra. Resten er fra Kort og Godt.

Jeg er med på kort og godt sin maiufordring med denne.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar