søndag 22. mai 2011

Scrappekammerets utfordring #31: Lag din egen dekorasjon Bidrag 2

Jeg har laget en ny piknikk-kurv, denne gangen til min storesøster, som har bursdag om ikke så altfor lenge.
Den er fylt med melkesjokolade, firkløver og kvikk lunch. Har hørt rykter om at det er noe en eksilnordmann lengter mest etter.

Siden denne passer fint inn i scrappekammerets utfordring; Lag din egen dekorasjon så leverer jeg den der også. Jeg har laget mønsterpapiret selv, av stempel fra panduro, og Distress ink Tatterd rose og scatterd  straw.

Blonden har jeg fått, så jeg vet ikke hvor den er ifra, men jeg tror den er kjøpt på panduro. Sommerfuglene husker jeg ikke hvor jeg har funnet hen.


3 kommentarer:

  1. Så utrolig stilig med eget mønsterpapir, for ikke å snakke om den stappfulle piknikkurven ... heldig den som får den:)
    Takk for at du bidrar hos Scrappekammeret. Lykke til!

    Angella

    SvarSlett
  2. Så lekker piknikkurv! Tipper søsteren din blir over snittet glad nå :)
    Tuusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem, Yvonne

    SvarSlett
  3. Så praktisk denne var da! Kjempefin!

    Carina
    Scrappekammeret

    SvarSlett