tirsdag 24. mai 2011

Sukkersøtt utfordring # 125: Bølgepapp og tall

Jeg og min kjære samboer hadde 2 års dag i går :) Det har vært 2 fantastiske år, og jeg ville gi han et lite kort.
Med dette kortet deltar jeg også i sukkersøtt sin utfordring # 125: Bølgepapp og tall

Jeg har brukt kartong fra panduro og et utrolig søtt stempel fra Stampavie.
Jeg har malt stempelet med distress ink.
I tillegg har jeg også prøvd meg på å sy med nål og tråd på kortet. Er egentlig litt fornøyd med akkurat det, og det blir nok ikke siste gang!

Jeg velger å kun vise forsiden, siden innsiden er litt mer personlig.

2 kommentarer:

  1. Ååå så koselig kort, og gratulerer med 2 år. Søtt motiv var det også.
    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt.
    Klem :o)

    SvarSlett
  2. Takk, ja, jeg syns det motivet bare er utrolig søtt!! Ble jo litt ekstra utfordring når kortet skulle til samboeren min, og derfor prøvde å unngå blomster og blonder (A)

    SvarSlett