torsdag 19. mai 2011

Kakestykke

Jeg har laget et kakestykke i papir, og dekorert det.
Med denne er jeg med i utfordringen hos sukkersøtt: Piknikk,  hos Kort o Mania utfordring nr 40 - helt uten stempeltrykk og Kort og godt, hvor utfordringen er å ha med en sommerfugl.

Jeg har funnet malen på kakestykket hos papirgleder

Jeg har brukt kartong fra Panduro, Mønsterarkene er laget med distress ink; tatterd rose og victorian velvet. Båndet rundt kaken er faktisk fra nille, mens pynten er fra panduro, og blomstene er fra kort og godt. Sommerfuglen har jeg fått, så den vet jeg ikke hvor har sitt opphav.



3 kommentarer:

  1. Artig løsning på oppgaven med dette kakestykket.
    Fine farger og lekkert dekorert.
    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt.
    Klem, Merete

    SvarSlett
  2. Nydelig dekorert kakestykke, Elisa:O) Fine ark og farger.
    Takk for at du deltar hos Sukkersött, lykke til!
    Klem, Nancy;O)

    SvarSlett
  3. nydelig og et utsøkt lite kake stykke :D
    takk for at du deltar hos kort o mania!
    klem linda s l

    SvarSlett