onsdag 25. mai 2011

Tag til mamma :)

Jeg har laget en tag, som skal gis til mammaen min :)

Med denne er jeg med på utfordring hos Papirdukkene # 4: Skisse
Samtidig så leverer jeg den også hos Scrappekammerets utfordring # 31: Lag din egen dekorasjon.
Her er skissen jeg skulle bruke:
I tillegg til skissen, skulle det være med noe blått. 


Bakgrunnen på tag'en har jeg laget med noen nydelige stempler fra Kort og godt.  Jeg har brukt Distress Old Paper og Tattered Rose (Stemplet med Old Paper, og brukt Tattered Rose oppå)
Fuglecharmsen og "Made with love" er fra Kort og godt, mens de to andre hjertene og buddaen er jeg ikke sikker på (Tror de er kjøpt i en butikk i Barcelona for et par år siden)
Båndet nederst er endel av et sammensatt bånd fra nille, mens båndet i toppen av tagsen er fra Panduro.
Blomstene er fra Petaloo og kort og godt.


5 kommentarer:

  1. WOW! Kreativt må jeg si ;)
    Herlig tolkning av skissen, og en morsom måte å lage tag på :)

    Takk for at du deltar hos papirdokkene :)
    *Linn

    SvarSlett
  2. Morsomt å se noe sånn laget ut fra skissen:) Herlig tolkning, og fine farger!

    Takk for at du deltar hos papirdokkene, og lykke til.

    Smil fra Anne:)

    SvarSlett
  3. En skitse brugt til at lave en tag, dejligt kreativt :-). Tag'en er virkelig flot, skøn cluster du har lavet :-)

    SvarSlett
  4. Så flott denne var :) Nydelig


    Klem
    Carina
    Scrappekammeret

    SvarSlett
  5. Wow! Superflott!! Tack för att du deltar hos Scrappekammeret med din läckra tag!

    Kram
    Linda

    SvarSlett