fredag 27. mai 2011

Vintage-eske

Jeg har laget en eske/boks i vintage-stil. 


Mønsterarket er hjemmelaget, med to forskjellige stempler. Mønsterarket er også rufset og distresset. Blonden bak bildet er også hjemmeheklet.

Blingen er fra "say it in pearls", Blomstene fra Kort og godt, charmsen tror jeg er kjøpt i en butikk i barcelona, mens blonden rundt boksen har jeg fått.







Dette er ganske godt opp til min stil, og hva jeg liker. Jeg bruker alltid hjemmelagde mønsterark, og jeg elsker blonder og vintagestilen!

5 kommentarer:

  1. Super sød æske :-)! Elsker blonden der er brugt som matte for billedet ;-).

    SvarSlett
  2. Så lekker eske! Stilig mønsterark du har laget. Og så flotte blonder, både den store på kanten og den under motivet.
    Tuusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret og Sukkersøtt!
    Klem, Yvonne

    SvarSlett
  3. Å, denne var virkelig nydelig! Så lekre farger, og masse flotte detaljer! :)

    SvarSlett
  4. Tusen takk for så koselige kommentarer! Det inspirerer og varmer :)

    SvarSlett
  5. Åhh, for en nydelig boks du har lagat!
    Takk for att du deltar hos scrappekammaret!

    SvarSlett