tirsdag 16. august 2011

ATC steampunk

Jeg fant en ATC-ring på facebook!
Og den første swap'n jeg er med på, så skulle vi bruke favorittfargen vår. Jeg funderte en stund på hva som er favorittfargen min, og kom frem til at jordfarger er favoritten. Derfor har jeg laget et steampunkATC.

Bakgrunnen/mønsterarket har jeg laget selv, av distress ink walnut stain, black soot, pumic stone og vintage photo. Stemplet er fra inkado, et postkortstempel. Klokkene er fra digitale klippeark fra Etsy.com, den svarte lenken er fra jewelry (panduro) mens hånden "handmade" er fra kort og godt.
Med denne er jeg på

7 kommentarer:

  1. superkul ATC, den som får byttet til seg denn blir nok glad - det hadde jeg blitt :)
    takk for nok et fint bidrag hos Papiravisen!
    klem fra Laila

    SvarSlett
  2. Takk :) Ja har blitt noen bidrag, men det er fordi jeg virkelig har fått sansen for denne stilen!

    SvarSlett
  3. Så superkul. Jeg likte veldig godt at den var så enkel.
    Takk for at du deltar i utfordringene våre hos Papiravisen og hos Scrap'a'long.

    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  4. Wow, dette var stilig.
    Takk for at du deltar hos Papiravisen.

    SvarSlett
  5. Knallfin ATC :)
    Takk for at du deltar hos Papiravisen.

    SvarSlett
  6. Herlig steampunk-ATC, denne var virkelig stilig!

    Tusen takk for flott bidrag til utfordringen vår hos Scrap'a'long!

    Klem Stine :-)

    SvarSlett
  7. så stilig, digger stilen og klokker er alltid flott!!

    takk for at du deltar hos scrap`a`long!!

    klem Lise

    SvarSlett