onsdag 10. august 2011

Steampunk2

Jeg har prøvd meg en gang til på steampunkstilen. Denne gangen et 15x15 kort.


Bakgrunnen/mønsterarket er laget med distress reink black soot, vintage photo og walnut stain. Jeg har brukt babyvipes, som jeg har dryppet litt reink på, for så å påføre dette på et blankt ark. Etter at jeg hadde påført hele arket farge, sprutet jeg på vann med minimister og tørket av den fargen som ble overflødig. Etterpå har jeg trykket på det nye favorittstemplet mitt, som er et tekststempel. Deretter har jeg påført Distress Crackle Paint Brushed Pewter på kantene, og etter det dratt over Crackle Painten med stempelputen til Black Soot
Klokkene jeg har brukt, er fra et digitalt klippeark som jeg har kjøpt på Etsy.com. Rammen rundt til klokkene er fra kort og godt. Den svarte lenken er fra jewlery fra Panduro, i tillegg til at jeg også har brukt skiver (til skruer og muttere) som har fått et lag cracklepaint blandet med distress reink walnut stain, et lag black soot og matt multimedium. Mennene som jeg har brukt som motiv er klippet ut fra et vintage klippeark kjøpt på panduro.

Jeg er med hos:

6 kommentarer:

  1. Kjempefint kort.
    Herlig steampunk.
    Takk for at du er med hos Papiravisen.

    SvarSlett
  2. Så stilig, likte godt klokkene.
    Tusen takk for at du deltar i utfordringene våre hos Papiravisen og Scrap'a'long.

    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  3. Så stilig, kjempeflott kort :)
    Takk for at du deltar hos Papiravisen.

    SvarSlett
  4. Tøft!! Rett og slett!!

    Takk for at du deltar på utfordringen vår hos Scrap`a`long denne gangen :) Lykke til!!

    Klem Plundis

    SvarSlett
  5. Virkelig stilig steampunkkort! Herlig bakgrunnsark du har brukt, og stilig med klokkene!

    Takk for flott bidrag til utfordringen vår hos Scrap'a'long!

    Klem Stine :-)

    SvarSlett
  6. tøfft steampunkkort!! digger alle klokkene!!

    takk for at du deltar hos scrap`a`long!!

    klem Lise

    SvarSlett