lørdag 6. august 2011

Steampunk

Denne gangen har jeg prøvd meg i steampunk-stilen. Papiravisen har en utfordring hvor man skal lage noe i steampunk-stilen. Jeg syns denne stilen er utrolig kul, og gleder meg til å utforske den mer!

Bakgrunnen fikk først et lag med distress ink valnut stain, før jeg stemplet med et tekststempel jeg har. Etterpå har hjørnene også fått en runde med et hjørnestempel, slik at hele har fått en mørk ramme. Stemplet av mona lisa er et del av et stempel fra Tim Holtz. 
Blomstene hadde egentlig en grønnfarge, men disse fikk en ordentlig dusj med valnut stain, slik at de ble brune og mørke i fargen. Etterpå fikk de et lag med gullfarget perfect pearls, før de fikk et lag med multimedium. Sluttresultatet var at blomstene fikk en rustbrun farge.
Jeg har i tillegg brukt charms fra kreativ hobby og kort og godt.

Jeg er med hos:


10 kommentarer:

  1. kjempetøft, liker veldig godt bakgrunnen og bruk av hjørnestempler, skikkelig fint er det!
    takk for at du er med hos papiravisen,
    klem fra Laila

    SvarSlett
  2. Så tøff denne var. Morsomt med Mona Lisa bildet.
    Takk for at du er med på utfordringen vår i Papiravisen.

    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  3. Denne var veldig stilig, synes jeg.
    Lekker bakgrunn.
    Takk for at du deltar i Papiravisen.

    SvarSlett
  4. Lekkert (fortsatt) :)
    Takk for at du deltar hos Scrap'a'long.

    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  5. Rålekker tag! Digger motivet og teksten her!
    Tuusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem, Yvonne

    SvarSlett
  6. Så stilig tag :)
    Takk for at du deltar hos Papiravisen.

    SvarSlett
  7. Lekker tag du har laget, virkelig stilig bakgrunn!

    Tusen takk for flott bidrag til utfordringen vår hos Scrap'a'long!

    Klem Stine :-)

    SvarSlett
  8. Stilig tag du har laget!
    Takk for at du bidrar hos Scrappekammeret.
    klem
    Angella

    SvarSlett
  9. Stilig tag!! Enig at steampunk stilen er kul, men jeg synes samtidig den er litt skremmende også...masse maling, mist og slikt ;)

    Takk for at du deltar på utfordringen vår hos Scrap`a`long denne gangen :) Lykke til!!

    Klem Plundis

    SvarSlett
  10. så stilig tag!! digger mona lisa motivet du har brukt!!!

    takk for at du deltar hos scrap`a`long!!

    klem Lise

    SvarSlett