lørdag 4. juni 2011

Bursdagskort

Ei venninne av meg har bursdag i dag! Gratulerer med dagen!!
I den forbindelse har jeg laget et bokkort, som ble fyllt med twist :)

Og siden jeg har laget bakgrunnen selv, så sender jeg den inn på scrappekammerets utfordring: Lag din egen dekorasjon:)

Kartongen er fra panduro, Tekststemplene er fra kreativ hobby i larvik, mens stempelet på bakgrunnen er fra kort og godt. Bildet er fra et klippeark fra panduro. Jeg har brukt Victorian velvet på bakgrunnstemplene, mens jeg har brukt forrest moss på teksstemplene. Bakgrunnen er etterpå "distresset" med old paper og vintage photo.

Blonden som holder boken sammen tror jeg er fra "restehaugen" som jeg har fått av mammaen til samboern min :)


Bokkortet ble iallefall godt mottatt, og det er jo veldig koselig :)







3 kommentarer:

  1. Såååå lekkert! Absolutt nyyydelig bidrag til utfordringen vår!
    Tusen takk for at du deltar!
    Ta en titt - vi har lagt ut en ny utfordring i dag!
    --klem--

    SvarSlett
  2. Nydelig bidrag! Kjempeflott selvlaget bakgrunn!
    Bokkortet var virkelig lekkert, så skjønner godt at det ble godt mottatt!

    Tusen takk for bidraget til Scrappekammeret!
    Klem

    SvarSlett
  3. Noe så nydelig, da!! Lekker bakgrunn du har laget!

    SvarSlett