torsdag 16. juni 2011

Bursdagskort

Her er et bursdagskort jeg laget til mammaen min.

Jeg har brukt et notestempel fra panduro, med old paper, og vintage photo. Kartongen er også fra panduro, samme med klippearket. Swirvlen er fra "say it with pearls"


Innsiden av kortet har notestemplet på sidene, mens mønsterarket i midten er laget av et stempel fra kreativ hobby. Her har jeg brukt victorian velvet og vintage photo. Også stemplet i midten er fra kreativ hobby.


Begge blondene som er bak bildet har jeg heklet selv. Blomstene er for det meste fra kort og godt, bortsett fra den ene i midten, som jeg har laget selv. Jeg bruker kaffefilter som jeg dynker i distress ink for å få riktig "konsistens". Jeg har brukt fargen mustard seeds.


Jeg deltar hos scrappekammerets utfordring: Bruk minst to forskjellige bånd/blonder

1 kommentar:

  1. Et nydelig kort du har laget! Lekkert!
    Tusen takk for ditt bidrag til vår utfordring hos Scrappekammeret!
    Kom innom oss i dag, vi har nemlig nettopp lagt ut en ny utfordring!
    Klem, Anette ;)

    SvarSlett