mandag 13. juni 2011

Stempelfritt!

Jeg har laget meg en litt større beholder til alle saksene og pennene mine, som til stadighet ligger strødd utover scrappebordet mitt. Den er laget av en boks etter at vi hadde fiskebollemiddag. For å bli kvitt all fiskebollelukta lot jeg den likegjerne få en omgang i oppvaskmaskina.

Jeg har brukt kartong fra panduro, klippearket er også fra panduro. Blomstene er fra panduro og kort og godt. Metallpynten er fra kort og godt og yourATCstore. Blondene er blonderester jeg har hatt liggende, så jeg aner ikke hvor de har sitt opphav fra... Blingen er fra say it with pearls.

Scrappekammeret har en utfordring, hvor man skal bruke 2 forskjellige blonder/bånd, og her har jeg brukt 4 forskjellige.





3 kommentarer:

  1. Kjempelekker!! Og kreativt gjenbruk, takk for tips ;)

    Takk for et flott bidrag til Scrappekammeret!

    Linda :)

    SvarSlett
  2. Den var bare helt nydelig!! Så lekkert med blomstene og swirlene og blondene!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret,
    klem
    Ingrid

    SvarSlett
  3. Nyyyydelig!
    Tusen takk for ditt bidrag til vår utfordring hos Scrappekammeret!
    Kom innom oss i morgen, da legger vi ut en ny utfordring!
    Klem, Anette ;)

    SvarSlett