onsdag 1. juni 2011

Kariannes utfordring: Embossing

Et ATC-kort med blomster, til Kariannes utfordring: Embossing hos Papir i hjertet

Kortet er laget med rester av diverse blonder, noen blomster fra kort og godt, en liten sommerfugl og en egenlaget blomst. Blomsten har jeg laget med kaffefilter og Tim Holtz Distress Reink; Victorian Velvet. Blondene er også farget med Tim Holtz; Victorian Velvet og Mustard Seed.

Utfordringen var å bruke embossing i en eller annen form, så jeg har embosset bakgrunnen min. Jeg lager, som jeg har nevnt tidligere, alle bakgrunner og mønsterark selv. Denne gangen har jeg plukket ut to små blomsterstempel fra Kreativ Hobby, embosset dem med klar embossing, og brukt Tim Holtz Victorian Velvet og Scratted Straw.


2 kommentarer:

  1. Fargerik og fin ATC, har kun prøvd meg et par ganger på slike men synes det blir for smått;)

    Skuffekortet under her var også nydelig, likte veldig godt den sommerfuglkanten du hadde ;)

    SvarSlett
  2. Takk Sølvi :) Jeg syns ATC er utfordrende, rett og slett pga størrelsen :)

    SvarSlett