søndag 6. februar 2011

ATC

Innlegget er opprinnelig skrevet 1. november 2010

Jeg elsker ATC!
Disse små kortene, som skal være 2,5" x 3,5"! De kan ha alt mulig av tema, pynt og farger! Jeg er av typen som gjerne må lage kort til spesielle anledninger, men med ATCkortene klarer jeg å slippe fantasien løs, uten å ha en spesiell utfordring eller anledning. ATC kortene bruker jeg i ettertid til forskjellige ting. Noen blir brukt på kort jeg senere lager, andre blir brukt til til-fra-kort, mens noen bare blir som ATCer
Her er et lite knippe av de siste ATCene jeg har laget






Her har jeg brukt et ATCkort på et kort

Jeg har også brukt ATC kort på fyrstikkesker - denne skal bli en julehilsen til en tante :)


Her er en til, som skal på fyrstikkesker :)


Bildene er for det meste fra klippeark med vintagebilder, kjøpt i en herlig nettbutikk som heter yourATCstore.com . Det er en nettbutikk som holder til over i statene, så fraktkostnadene du får oppgitt i starten, stemmer ikke helt. De er likevel rimelige, og er spesialdesignet til oss som liker ATC-kortene. Du kan kjøpe blanke ATC-kort, plastlommer som passer til ATCkortene, og klippearkene med bildene er tilpasset ATCformatet :)
Den runde blonden som er på siste bildet, ble funnet i svigermors skattekiste på hobbyrommet hennes :D
Ellers har jeg som vanlig raspet kantene og svertet med distress ink. Heller ikke her er det brukt kjøpte bakgrunner :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar