søndag 6. februar 2011

Bursdagspresang til lillesøster

Innlegget er opprinnelig skrevet 23. oktober 2010

Lillesøster hadde nettopp bursdag. Hun er student, så hun ønsket seg gavekort på kiwi :P
Vel, det ble ikke gavekort på kiwi, for det fikk jeg ikke tak i. Men hun fikk penger. Da gjaldt det å finne et kreativt kort, sånn at det ikke bare ble "kjedelig" penger.
"oppskrifta" fant jeg på www.kreativesider.no - en lommebok i papir!

Jeg har brukt panduro sine bazzil 12" x 12" ark, i to forskjellige brunfarger. Alle delene er rufset i kantene med saks, og brukt distress vintage photo.  Forsiden er pyntet med litt blonder og et litt søtt bilde av to jentunger. Syns dette passet så godt til meg og lillesøsteren min.


Inni har jeg laget to gavekort, det ene på en middag ute, det andre på en tur ut for å ta en pils. To skikkelige søsterkvelder! I lomma der man normalt har mynt, ligger det to gavekort, på at samboern min skal kjøre oss til og fra både middag og pils.


På baksiden har jeg drodlet litt med svart tusj, og lagt på en charms med påskrifta "made with love"


Inne i lommeboka, der man har penger, har jeg puttet en liten penge, slik at hun kan handle på kiwi, og laget en hilsen.
Rundt hele kortet har jeg, i tillegg til rufsing og distressing, tegnet søm.
Lillesøster ble kjempeglad for gaven, og mente at dette var det fineste jeg har laget så langt ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar