søndag 6. februar 2011

Tom pringlesrør

Innlegget er opprinnelig skrevet 1. oktober 2010

Det er artig når man finner på å bruke ting som normalt kastes. Vi koste oss med pringles en lørdags kveld, og jeg tok vare på det tomme røret. Det har ligget i boden i lange tider, men i dag kom den endelig til sin rett. Jeg fikk skikkelig ånden over meg, og laget en innpakning til en julegave av den!


Heller ikke her har jeg brukt ferdige mønsterark. Jeg har brukt Distress Ink Refill blandet med vann i mini mister fra Tim Holtz. Jeg har også hatt oppi litt perfeck pearls, for å få en litt glitrende effekt (blir litt som Glimmer mist). Det kan desverre ikke sees fra bildene.
Snøkrystallene er laget med stempel og klar embossing, for deretter å sprute på litt av den samme blå blandingen som jeg brukte til mønsterarket. Jeg dro over med Ink Blending Tool. Da blir blekket dratt utover, og snøkrystallene forblir hvite :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar