onsdag 23. februar 2011

Eskekort med malt stempeltrykk

Det er ikke så lenge siden jeg begynte å male stempeltrykk, og jeg er fremdeles på øvingsstadiget. Men føler etterhvert at jeg får det til.
Jeg bruker Distress ReInk sammen med vannpensel.
I dette stempeltrykket har jeg brukt et stempel fra Kreativ Hobby, angel eye.
Ellers har jeg brukt ark og blonder fra Panduro, og roser fra Kort og godt

Esken er ca 2 cm høy. Jeg prøvde meg med flere forskjellige høyder, men fant ut at dette ble det som passet best. Esken er i utgangspunktet laget med vanlig akvarallpapir, men kledd med paneler av grønn bazillkartong fra Panduro etterpå. Dette gjorde at veggene ble sterkere, samt at det alltid er pent med litt mer farger enn bare hvitt.


Esken holdes sammen av en liten klaff, som har en magnet festet til. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar