søndag 13. februar 2011

Bokmerke

Min kjære samboer ønsket seg et bokmerke - jeg vet ikke om det er for at jeg skulle få utfolde meg med litt kreativitet, eller om han faktisk har tenkt på at han trengte et. Uansett, så passet det ganske godt å la kreativiteten få utfolde seg litt.

Jeg har brukt vanlig akvarellpapir (jeg sverger til de litt dyrere akvarellblokkene fra Clas Ohlson, av alle plasser..) som base. Jeg har brukt Tim Holtz distress reink blandet med vann i minimistere. Jeg har brukt mustard seed, peeled paint og walnut stain. Jeg har brukt mest av mustard seed. Når fargene fikk blandet seg godt, brukte jeg litt kjøkkenpapir for å tørke opp overflødig vann før jeg tørket med embossing varmepistol (et fantastisk verktøy, som kan brukes til mye mer enn embossing!) Etterpå hadde jeg litt vann på fingrene mine og sprinklet litt ut. Dette får litt regndråpeeffekt.

Jeg har tilslutt stemplet med Tim Holtz stempel, og stempel fra panduro.

3 kommentarer:

  1. Dette var et veldig stilig bokmerke! Mannen min er bokoman, han kunne nok absolutt trengt et slikt et!

    Tusen takk for besøket i bloggen min! Gøy at du også vil være med å bursdagshoppe med Scrappekammeret!

    SvarSlett
  2. Takk, han ble veldig fornøyd :)

    Utrolig arti med bursdagsbloghopping, for da ble jeg kjent med mange nye fine blogger!

    SvarSlett
  3. Tusen takk for at du er med på bloghop'en på Scrappekammeret!!
    Jeg trekker en vinner av RAK'en min i morgen :) Lykke til i trekningen ;)
    --klem--

    SvarSlett