søndag 6. februar 2011

Min hobbyblogg!


Da har jeg endelig fått rota meg til å lage meg en hobbyblogg! Har tenkt på det lenge, men det er noe med den tida å faktisk få laga seg bloggen. Jeg må først få rette en stor takk til kjæresten min, som har laga layouten på sida her. Jeg er veldig fornøyd med den! Bildene er tatt fra ferien vår i Barcelona i høst. Meg på kamp, på Camp Nou (jepp, det er meg som er barcafan!) og La Rambla ;)
Planen med bloggen her, er å få arkivert det jeg lager. Jeg lager jo kort hele tiden, til forskjellige anledninger, i forskjellige formater. Men det er jo kjedelig, når man gir det bort, og ikke har noe bilder eller noe sånt samlet noe sted. Så jeg har bestemt meg for å ta bilder av alt jeg lager, både ting jeg lager for gøy og ting jeg lager til spesielle anledninger, og laste det opp her. Mitt eget lille digitale arkiv! Jeg setter selvsagt pris på å få kommentarer på det jeg lager!
Kommer også til å legge ut linker til maler dersom jeg har brukt det ;)


...
De første 17 innleggene er hentet fra min tidligere blogg elisashobbykrok.blogg.no.. fra og med 06.02.2011 vil jeg gå over til denne bloggen på blogspot i stedet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar