søndag 6. februar 2011

Lenge siden sist....

Innlegget er opprinnelig skrevet 1. februar 2011

oj.. har visst helt glemt å legge ut alt jeg har gjort i det siste gitt...
Det er lenge siden jeg la noe ut sist nå, og det har skjedd endel siden sist. Jeg ser av datoen  at jeg ikke har gjort noe særlig her siden jeg fikk meg jobb. Så det er vel grunnen - jobben har tatt mesteparten av tida mi.
Men selvom jobben har tatt mye av tida mi, så har jeg likevel fått tid til litt scrapping og kortlaging. Jeg har tatt bilder av det meste, men rett og slett ikke fått lagt det ut. Dumt igrunnen...Jeg skal ta meg selv sammen og legge ut det jeg har tatt bilder av.
Blir dog ikke like mye nå, som det kunne bli før. Jeg jobber fra 7-15 hver dag, i Lier, men bor i Porsgrunn. Så det sier seg jo selv, at det ikke blir mye scrapping på hverdagene. Men prøver å få til noen timer med scrapping på søndagene. Søndagene er deilige dager ;)
Løpet av tiden jeg ikke har blogget, har det blitt laget både julekort, noen julegaver, kort til folk jeg liker, bare for å gi dem oppmerksomhet - med andre ord litt av hvert. Har også lært meg å male med distress, så nå er endel av stemplene mye mer morro enn før!
Legger ut så fort jeg får tid!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar