lørdag 12. februar 2011

Morsdag!

I morgen er det morsdag!
Jeg savner mammaen min veldig mye. Hun og mannen hennes fant i høst ut at de ville emigrere til varmere vær i vinter, og valget falt på spania. Spania er jo et nydelig land, så jeg skjønner dem jo godt. Men en ting Spania mangler, på linje med andre europeiske land, er norsk melkesjokolade!
Derfor falt også valget på innholdet i kortet på det!

Jeg har brukt ark fra panduro - et nydelig kremhvitt ark. Kjæresten min kjøpte samtidig et nytt stempel til meg, som jeg har brukt som bakgrunn. Mammaen min er veldig glad i å spille piano, så jeg syntes det passet godt med notebakgrunn.

Jeg har brukt Tim Holtz sine stempelputer. Notene er stemplet med Scattered Straw, mens jeg har brukt walnut stain til å "distresse" med på utsiden av kortet, mens inne i kortet har jeg distresset med scattered straw.

Jeg har i tillegg stemplet med et av Tim Holtz sine stempler, med black soot.

Stemplet bak på kortet, "Dette kortet er en bærbar klem" er fra Kreativ Hobby i Larvik






Så en liten hilsen til mammaen min! Jeg er kjempeglad i deg, og jeg savner deg masse! Desverre rekker ikke kortet å komme i posten til morsdagen, men jeg håper postgangen ikke går altfor seint!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar