søndag 6. februar 2011

Skattekiste


Innlegget er opprinnelig skrevet 1. oktober 2010






Min lille nevø fyller 4 år! Så jeg fant ut at jeg hadde lyst å lage en bursdagsgave til han i stedet for å kjøpe noe. Så jeg fant en fin mal til en skattekiste på www.kreativhobby.no

Skattekista er fylt med sjokoladepenger. Det måtte faktisk 6 pakker med sjokoladepenger til for å få den sånn nogenlunde til.
Inne i lokket i kista har jeg brukt stempler fra panduro og kreativ hobby. Jeg har stemplet på akvarellark og fargelagt piraten, mens sjørøverflagga er embosset med svart embossingpulver. Selve arket det er montert på, er akvarellark med Distress Vintage Foto.

Reimene har jeg laget ved å klippe strimler av samme kartong som resten av kista. Jeg har brukt Distress Ink Black Soot på kantene. Jeg har laget huller med eyelet fra kort og godt. Reimene festes med magneter.


På baksiden har jeg festet kista sammen med hengsler fra kort og godt.

Da gjenstår det bare å gratulere lille nevøen min med dagen, og håper han liker alle gullmyntene! Kanskje han kan bruke kista til å gjemme vekk noen godteriskatter?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar