søndag 6. februar 2011

Bryllupskort

Som jeg nevnte tidligere i uka, så har jeg brukt noen dager på å finne riktig inspirasjon til et bryllupskort.
Jeg tok utgangspunkt i et telyskort, men resultatet er noe ganske annet.
Jeg har prøvd å holde "KIS"-prinsippet - Keep it simple.
Jeg har som vanlig ikke brukt mønsterark, og jeg har holdt meg til én stempelfarge - Tim Holtz sin Aged Mahogny. Jeg syns denne fargen blir ganske fin, en dyp rødrosa farge. Syns den passer spesielt godt til bryllup.
Ellers har jeg prøvd å holde det rent, med hjertet som gjennomgangstema. Man blir jo litt i det romlemantiske hjørnet når man lager et kort i en slik anledning :)




2 kommentarer:

  1. Takk takk ;) den går i postkassa i morgen, så da håper jeg den er fremme til lørdag. Sender til deg, så tar du den med?

    SvarSlett