søndag 6. februar 2011

Inspirasjon til bryllupskort

Innlegget er opprinnelig skrevet 3. februar 2011

Jeg graver i alt utstyret mitt, og stemplene mine... Og finner nok en gang ut at jeg mangler stempler.. Får man noen sinne nok av det?? Jeg bare lurer...
Et av "stesøskenbarna" til samboern min skal gifte seg snart, og jeg syns hun skal få en oppmerksomhet av oss. Vi er ikke invitert i bryllupet (forståelig nok, når de skal ha lite intimt bryllup med nærmeste familie) men vi kan jo ikke la dagen gå upåaktet hen heller.
Men problemet mitt er vel at jeg ikke kjenner henne. Jeg har ikke møtt henne, og jeg aner ikke hva slags personlighet hun har. Da er det jaggu vanskelig å finne inspirasjon til det "rette" kortet også.
Jeg har surfet litt rundt, gått i butikker, bladd i blader... men det er liksom ingenting som stemmer helt. Jeg ønsker å lage en type eske av noe slag, slik at vi kan legge i noe søt sjokolade eller lignende...
Humme... en liten tanke - kanskje kjøpe noen hjertesjokolader, og lage et kort, lignende telys-korta? Jeg skal sørge for å ta bilder av det når det er ferdig :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar