søndag 13. februar 2011

Kleenex

Det nærmer seg valentine, og man blir litt i det romantiske hjørnet. Jeg har ikke tenkt å lage noe sukkersøtt til kjæresten min, vi setter mer pris på kort og andre ting når det ikke er "fabrikkskapte" dager. Men jeg skal besøke lillesøsteren min til tirsdag, og har lyst å ta med meg en liten oppmerksomhet til henne. Hun er av den romantiske typen, derfor ble denne kleenexbeholderen pyntet med roser og blomster. Det er en minibeholder, som rommer en pakke med små lommekleenex. Det er en åpning på siden, slik at når hun har brukt opp alle lommetørklene, så kan hun fylle opp uten å ødelegge beholderen.

På denne har jeg brukt ark fra panduro, samt blonder som jeg har fått i bursdagspresang fra mammaen til kjæresten min (så jeg vet ikke hvor de er kjøpt - tror de er fra panduro), samt roser og blomster fra blant annet "kort og godt", og fra bikuben på Strømmen.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar